2011. február 24., csütörtök

Akiket szívből ajánlok I.

Kedves blog-olvasóim! 
Korábban már ígérgettem, de ma tényleg eljött az idő, hogy bemutassam nektek azokat az alkotókat, akiknek rengeteget köszönhetek, sőt mitöbb hálás vagyok nekik,hogy megoszthattam velük alkotással kapcsolatos mindenfélémet...
Időrendi sorrendben haladnék. Szepesi Szűcs Barbival még tényleg a kezdet kezdetén ismerkedhettem meg, már régóta figyeltem Meskán munkáit, főleg kitűzőit, melyekbe egyből beleszerettem. Barbi ekkor még nem gyurmázott, vagyis anyukájával közös boltjában nem árulta még őket. Kapva kaptam az alkalmon, mikor láttam, hogy szívesen cserélne...na itt kisült, hogy "kollega" a Barbi, így csere helyett egy nagyon jó Meskás-alkotó-barátra leltem személyében. Megtárgyaljuk ki mit készített, hogyan lehetne alkotásainkat népszerűsíteni, stb. Szóval így indult a mi barátságunk, majd ezt követte Barbi új - ezúttal független - boltja Meskán, a Bubadesign. Barbitól csak tanulni lehet, babáiért pedig lelkesedni. Nem gondoltam volna, hogy ilyen élethű, élénk tekintetű babákat lehet készíteni gyurmából. Mintha porcelánból lennének. Le a kalappal Barbi előtt, elárulta, hogy egyiken-másikon csaknem 15-20 órát is dolgozott. Állíthatom, hogy megérte. Új ékszerei pedig fantasztikusak és rendkívül aprólékos munkák egytől egyig. Most pedig, néhány kép beszéljen helyettem :-)
Sok sikert kívánok boltodhoz, pályafutásodhoz, örülök, hogy megismerhettelek!




2 megjegyzés:

  1. Drága Petra, nagyon megleptél, hirtelen azt sem tudom mit írjak! Köszönöm szépen ezeket a sorokat...örülök, hogy megtaláltuk egymást és tényleg bármit meg tudunk beszélni, ami a "szakmával" kapcsolatos! :) Még egyszer köszönöm, nagyon boldoggá tettél! :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szép, kedves alkotások.
    Nézz be hozzám, meglepi vár!

    VálaszTörlés