2011. január 12., szerda

Új csomagolás és miegymás

A mai bejegyzésben három örömteli hírt szeretnék veletek megosztani!

1. Új csomagolást terveztem a jövőbeni küldeményeknek! Eddig újrahasznosított csomagolóanyagot használtam (vagyis én hasznosítottam újra olyan cuccot ami eredetileg nem csomagolóanyagként szolgált...szóval értitek:-) ) de eljött az ideje, hogy kicsit szebb formát öltsön a dolog. A héten már az újonnan tervezett kis hátlapokkal mentek ki a csomagocskák.




2. Ne feledjétek, hogy holnap 13.-a, és ez a sokak által szerencsétlennek vélt nap nektek akár szerencsés lehet, ugyanis Meska boltom minden hónap 13.-án piactérré változik és szabad az alku! Részletek a Meska bolt oldalamon... Jó szemezgetést!

3. Nemsokára itt a január vége, ami azt jelenti, hogy JÖN A JÁTÉK!!! vagyunk ahányan vagyunk,én ezzel szeretném nektek megköszönni, hogy első olvasóim voltatok és érdeklődtök termékeim iránt.

3. + 1 (a ráadás)
Új jövevény:
Süthető gyurmából készült lehelletvékony (és pehelykönnyű) fekete lemezekre alufóliával bevont, kisebb háromszög alakú lemezeket helyeztem. Minimalista stílus, azonban bátran viselheted hétköznapokra, alkalmakra egyaránt. Az egyik Raiffeisen bank reklámban visel ilyet a szőke szemüveges nő, polimer clay-szemléletel rögtön megfordult a fejemben: jéé, ilyet gyurmából is tudok készíteni! Íme a végeredmény...




Illetve mégegy extra jó hír, főleg a fekete színek kedvelőinek! Mától kapható a Meskán az előző bejegyzésben bemutatott fekete rózsás fülbevaló a Meskán, Gitta beleegyezésével, azonban mint az ötletadó tiszteletére GITTA BLACK-nak kereszteltem a fülit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése